ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

Προϊόντα από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα απαραίτητα προστατευτικά, ετικέτες και καρτελάκια του προμηθευτή/ κατασκευαστή

Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του προϊόντος είτε εάν υπάρχει οποιαδήποτε φθορά στο προιόν .

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ Kiss the designer

Σε περίπτωση που θα παραλάβει διαφορετικό προϊόν ή ποσότητα από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης.

Σε όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής/Τιμολόγιο ) και πλήρη τη συσκευασία του προϊόντος. Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται κατά προτίμηση με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier/μεταφορική και η χρέωση θα επιβαρύνει την εταιρεία www.kissthedesigner.gr (Δικαίωμα Υπαναχώρησης)

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων , και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την www.kissthedesigner.gr, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με ίδιο προιόν και εάν δεν είναι διαθέσιμο αυτό θα γίνεται αλλαγή με κάποιο άλλο προιόν της αρεσκίας του πελάτη .

Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφόμενων προς την Εταιρεία προϊόντων, επιβαρύνει την εταιρεία. Αυτό όμως μπορεί να γινει μόνο μία φορά και με συγκεκριμένη αιτιολογία στο διάστημα 5 ημερών από την παραλαβή . Εάν βρεθεί ελάττωμα όμως η ενημέρωση στην εταιρεία μας πρεέπι να γίνει εντός 2 ημερών από την παραλαβή .

Η Εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.

 

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές . Σε περίτωση πού έχει σταλέι από την www.kissthedesigner.gr λάθος προιόν είτε διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στις 2 πρώτες ημέρες από την παραλαβή του προιόντος μόνο τότε γίνετε δεκτή η αλλαγή αυτού του προιόντος με το ίδιο προιόν(σωστό) έιτε με κάποιο άλλο προιόν της επιλογής του πελάτη και ισχύουν οι παραπάνω όροι . Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε μαγιό και εσώρουχα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

 

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ESHOP

Θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε; Μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 5 (πέντε) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας ή τιμολόγιο.

 

ΑΛΛΑΓH ΠΡΟΪOΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ:

Το κατάστημά μας είναι πρόθυμο να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος και να το αλλάξει με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας εφόσον υπάρχει κάποιος λόγος και η επιστροφή με αλλαγή μπορεί να γίνει δεκτή μία φορά. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Δεν επιστρέφονται χρήματα .

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τo κατάστημα μέσω τηλεφώνου στο 6984185495  ( 10:00π.μ. με 20:30 μ.μ.) από Δευτέρα εως Παρασκευή   *εκτός αργιών, έχοντας διαθέσιμες τις εξής πληροφορίες:

Όνομα πελάτη, αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας, ημερομηνία και αριθμό πρωτότυπου παραστατικού πώλησης, και το λόγο επιστροφής ή μια περιγραφή του προβλήματος.

Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι στην πρωτότυπη συσκευασία του, με όλα τα παρελκυόμενα υλικά, και με το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης. Η συσκευασία και το προϊόν θα πρέπει να έχουν διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας θα αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση. Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.

 

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επικοινωνήστε με το κατάστημα.
  • Τοποθετήστε τα είδη και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία.
  • Παραδώστε το δέμα στην “Speedex courier” με χρέωση παραλήπτη και την ένδειξη επιστροφή, χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής .

Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:

Λαγκαδά 2

Θεσσαλονίκη

54630

Kiss the designer

τηλ : 6984185495

 

Η διαδικασία αλλαγής προϊόντος διαρκεί περίπου εργάσιμες 2 ημέρες από την ημέρα που παραλαμβάνουμε το δέμα. Αν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος άμεσα εντός 2 ημερών από την παραλαβή των προιόντων .

Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε και πάλι μαζί σας και θα γίνει αλλαγή με κάποιο διαθέσιμο προιόν .

Εάν πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς.

Η δωρεάν αλλαγή προϊόντων ισχύει μόνο για μία αλλαγή ανά παραγγελία.